Tuesday, September 18, 2012

Tonton William & Kate The Malaysian Tour 2012 [NTV7]


Watch William & Kate The Malaysian Tour 2012

Kini, sekali lagi sejarah bakal dilakar apabila The Duke dan Duchess itu akan datang melawat Malaysia bersempena sambutan Jubli Intan pemerintahan Ratu Elizabeth pada 13 hingga 15 September ini.Bagi menyemarakkan lagi kemeriahan, ntv7 telah menyusun pelbagai rangka promosi antaranya sorotan khasdalam rancangan temu bual, program hal ehwal semasa, hebahan melalui platform laman sosial serta rentetan klip promosi.

Inisiatif ini dicetuskan sebagai langkah promosi utama ntv7 melalui kempen Will & Kate – The Malaysian Tour bersama-sama seluruh rakyat Malaysia untuk mengira detik ketibaan pasangan itu.Malah melalui laman sosial, komuniti twitter di seluruh negara dialu-alukan menggunakan hashtag khas yang dicetuskan ntv7 iaitu ‘#mywillnkate’.Semua usaha ini juga akan disokong Rangkaian TV Media Prima Berhad, TV3, 8TV dan TV9 serta rangkaian radio iaitu Fly FM.

Selain daripada tatapan yang menarik, ntv7 juga akan menerbitkan program khas untuk mereka.Ia akan disiarkan selama satu jam dan akan melaporkan lawatan tiga hari pasangan diraja ini sepanjang berada di negara ini.

Watch William & Kate The Malaysian Tour 2012 - CLICK HERE!

HOW TO WATCH/DOWNLOAD?
Klik di Mediafire/Click Here etc.. lihat di sebelah kanan atas, ada 5-10 saat.. tunggu sampai habis dan klik SKIP AD.. kalau ada 2x, buat benda yang sama.. anda akan diredirect ke satu lagi page untuk tonton/download.. lepas itu download/tonton macam biasa.

Next

Related


EmoticonEmoticon