Wednesday, September 19, 2012

Tonton Adam & Hawa Episod 14



Tonton Adam & Hawa Episod 14

Dee bengang terus lalu berlalu dengan dendam pada Ain. Sementara Cikgu Zauyah kecoh hal Ain mula mengatal dengan Adam.

Dee sanggup berjumpa dengan Ain untuk pertahankan haknya. Ain tergamam bila mulut Dee tuduhnya yang bukan-bukan tapi Ain pantas memintas mengatakan bukan dia seorang aje perempuan yang Adam keluar sekarang ni…ramai lagi..!! Dee makin bengang.

Sejak kejadian tu Ain mula jual mahal dengan Adam. Bila berjumpa ada aje `pertengkaran` kecil. Namun Adam suka bila Ain marah begitu…cute..!

Bukan Dee aje yang serang Ain, Cikgu Zauyah dengan mulut lasernya. Ain makin berang melihat kini dirinya jadi bahan gossip di tadika.

Dee bermuka-muka bila dengan Adam supaya Adam terus bersamanya. Adam mula rimas dengan Dee yang over hingga terjadi pergaduhan antara mereka. Dee makin sakit hati..!

Kak Rubi meminta Ain membantunya menghantar barang kepunyaan Kak Zah di rumah. Ain berat hati kerana dia tak nak langsung bersemuka dengan Adam. Ain berbelah bagi antara kerja dan peribadinya…buntu Ain..!

Ketika Ain sampai dipintu belakang rumah Kak Zah..tak berkunci..Ain masuk kerana pasti Adam tiada di rumah seperti yang diberitahu..

Kemunculan Adam mengejutkan Ain. Tak sempat menjelaskannya kelihatan beberapa lelaki kupiah masuk ke dalam rumah…Ain dan Adam terus panic...

Tonton Adam & Hawa Episod 14 - CLICK HERE!

Episod Lain - CLICK

Next

Related

3 comments

agak2 bilaa boleh tgok episod 15 ni..??huhuhu..xsabar lah nk tau apa jadi kat australia tu..

agak2 bilaa boleh tgok episod 15 ni..??huhuhu..xsabar lah nk tau apa jadi kat australia tu..


EmoticonEmoticon