Thursday, September 20, 2012

Mencari Nurfitri, Skrin Di TV9 (Download)



Mencari Nurfitri, Skrin Di TV9

Zaharah adalah anak seorang bekas tentera iaitu Dato Mejar Zakaria. Zaharah telah terpisah dengan anaknya Nurfitri, dan suaminya. Ini berpunca kerana sikap Ayahnya yang amat tegas. Suatu hari, Mejar Zakaria mahu menjodohkan dia dengan anak kawannya. Zaharah menolak kerana tidak ada perasaan cinta terhadap lelaki itu.

Akibat dari itu, Mejar Zakaria merajuk dah berharap Zaharah akan memujuk seperti biasa. Mejar Zakaria membawa diri ke Rumah Kenangan. Dalam masa yang sama, Nurfitri tinggal di Rumah Kenangan, sejak dari kecil. Kedatangan Mejar Zakaria disambut baik oleh Nurfitri. Nurfitri berminat dengan “orang tua baru” itu dan menganggapnya seperti atuk sendiri.

Zaharah sedar dan menyesal atas perbuatannya terhadap Nurfitri. Zaharah cuba mencari Nurfitri tetapi tidak jumpa. Menjelang Hari Raya, Zaharah memohon ampun dengan ayahnya tetapi Ayahnya berjauh hati kerana telah dituduh menghancurkan hidup Zaharah.Nurfitri tanpa sengaja menjatuhkan barang milik atuknya sehingga atuknya mengamuk dan menuduh


Nurfitri panjang tangan. Suatu hari, Mejar Zakaria terjumpa hadiah pemberian Nurfitri di dalam begnya. Mereka kembali kerumah Kenangan untuk mendapatkan Nurfitri.

Lakonan Rahim Jailani, Talha Harith, Zarina Zainoordin, Putri Balqis Azizi.

Mediafire - Part 1 Part 2

Next

Related


EmoticonEmoticon