Wednesday, October 24, 2012

Tonton Adam & Hawa Episod 34



Tonton Adam & Hawa Episod 34 

Plan Ain suruh Azie temankan Johan beli barang mulanya Johan tak setuju. Dia nak pergi dengan Ain juga..tapi bila nampak Azie dah bersiap dan beria-ia..nak tak nak Johan ikutkan saja. Johan tak kisah lagipun tu kawan baik Ain. Adam rasanya macam budak-budak bila Maria terpaksa plan untuk satukan mereka. Demi pujuk mamanya Adam terpaksa juga laku kan. Adam menghubungi Ain buat seperti yang disuruh, nak tak nak Ain terpaksa mengikuti Adam untuk mencari hadiah untuk Erin. 

Dan dalam keadaan yang sama Azie beria-ia mencari baju Johan di shopping Mall. Pandai betul Azie memilih untuk Johan…! Sementara Adam dan Ain masih bermain `tarik tali`..yang pasti mereka suka sebenarnya dalam keadaan begitu cuma ego sekarang ini.! Azie bersungguh membantu Johan memilih baju yang sesuai. Yang lucunya Azie tetap dengan kecohnya tapi Johan tahu Azie jujur membantu. Sedang sibuk mencuba pakaian, kawan-kawan pejabat Azie terserempak dengan Azie. Azie kena kutuk sebab selama ni Azie langsung tak mengaku yang dia ada teman lelaki istimewa. 

Johan naik tebal muka tapi Azie tetap buat muka selambanya..mulutnya tetap bising dengan perangai kawan-kawannya. Dalam perjalanan balik Adam terima panggilan dan meminta datang ke pejabat kerana ada urusan penting. Ain dapat tengok kesungguhan Adam membina hidupnya yang baru. Adam berkali cuba menyakinkan Ain tapi masih tetap kurang percaya dengan perubahan Adam. Pada Ain, Adam akan berbuat baik untuk sesuatu bila dah dapat, Adam akan jadi playboy macam dulu…!!! 

Tonton Adam & Hawa Episod 34 - CLICK HERE! 

Episod Lain - CLICK

Next

Related


EmoticonEmoticon