Tuesday, April 17, 2012

Tonton Filem Gila-Gila Remaja 1985 Full Movie


Sinopsis:

Filem Gila-Gila Remaja mengisahkan seorang remaja nakal, Azroy atau Roy (Faizal Hussein) telah jatuh cinta dengan seorang gadis pelajar baru di kolej tempatnya belajar yang bernama Suziana (Rehana Yassin) atau lebih mesra dengan panggilan Suzi dikalangan teman dan keluarganya. Pada suatu hari, Roy dan ahli kumpulannya telah terbabit dalam satu pergaduhan dengan kumpulan “Gagak Hitam”.

Selepas pergaduhan tersebut, seorang kawan Roy telah cedera parah ditikam. Farouk (Kamarool Yusof) dari kumpulan Gagak Hitam yang masih tidak berpuas hati dengan Roy telah merogol adik Remy (Rosyam Noor) iaitu kawan Roy. Di atas kejadian itu, Remy mengamuk dan ingin membalas dendam terhadap kumpulan Gagak Hitam. Remy berjaya menikam Farouk dan membunuh ketua Kumpulan Gagak Hitam.

Selepas kejadian itu, Remy telah ditangkap dan dimasukkan ke dalam pusat pemulihan akhlak berikutan jenayah yang telah dilakukannya. Farouk yang terselamat selepas ditikam oleh Remy telah mengapi-apikan ayah Suzi (Hussein Abu Hassan) agar membenci Roy. Ayah Suzi mengugut untuk memindahkan Suzi ke kolej lain sekiranya Roy dan Suzi masih bertemu. Demi cintanya terhadapa Suzi, Roy sanggup berkorban dan meninggalkan kolej walaupun peperiksaan akhir telah semakin hampir.

Bagaimanakah kesudahan percintaan antara Roy dan Suzi? Tontonilah filem Gila-Gila Remaja arahan Hussein Abu Hassan untuk mengetahui kisah selanjutnya…

Lakonan : Faizal Hussein, Rehana Yassin, Rosyam Nor, Kamarool Hj. Yusof, Hamid Ali, Sal Ahmad, Billy Chin, Rastam Rahman, Amelia Alias, Sharifah Faezah, Norzaini, Marini, Nazreen, Daljit, Anandand, Hussein Abu Hassan, Mahyon Ismail, Megat Hashim, Bakaruddin, Lokman, A.R. Badul, Yusni Jaafar, R. Jaafar, Norizan.

Tonton Gila-Gila Remaja 1985 Full Movie - CLICK HERE!

Next

Related


EmoticonEmoticon