Monday, September 9, 2013

Tonton Galaxy AF 2013 Full Episod

Tonton Galaxy AF 2013 Full Episod

Tonton Galaxy AF 2013 Full Episod

Pertama kalinya dalam sejarah penerbitan program realiti hiburan popular Akademi Fantasia membawakan sesuatu kelainan dalam industri seni hiburan tanah air serta beberapa pembaharuan daripada segi format telah diperkenalkan bagi bagi memantapkan lagi mutu pengisian AF 2013 agar terus segar serta menepati kehendak penonton.

Teka teki siapakah yang menerajui barisan tenaga pengajar dan pengetua sudah terjawab. Kelainan pada tahun ini tiada pegetua tetapi AF 2013 membawakan tiga ikon penghibur popular iaitu Dato’ Siti Nurhaliza (#SitiNurhaliza), Melly Goeslaw (#MellyGoeslow) dan Faizal Tahir (#FaizalTahir) sebagai #Inspirer untuk memberi bimbingan dan suntikan permulaan kejayaan bagi bakal bintang-bintang AF 2013 serta mempersiapkan pelajar-pelajar sebagai bintang masa hadapan.

Tidak lengkap sekiranya program realiti popular Akademi Fantasia ini tanpa tenaga pengajar profesional. Menyaksikan empat orang tenaga pengajar iaitu Shafizawati Sharif atau Cikgu Shafi (#CikguShafi) dibawa masuk semula menyertai barisan tenaga pengajar untuk menggalas tanggungjawab sebagai Guru Vokal dan tiga tenaga pengajar baru iaitu Alam Wakaka (#AlamWakaka) dan Suhaili (#Suhaili) yang berpengalaman dalam bidang tarian telah dilantik sebagai Guru Koreografer serta pelakon popular tanahair iaitu Fizz Fairuz (#FizzFairuz) sebagai Guru Seni Persembahan.

Gabungan mantap #Inspirer dan tenaga pengajar yang berkebolehan ini akan memantapkan lagi AF 2013 dalam membimbing bintang-bintang yang bakal bersinar.

Tonton Galaxy AF Episod 4, 2013 - CLICK HERE!
Tonton Galaxy AF Episod 3, 2013 - CLICK HERE!
Tonton Galaxy AF Episod 2, 2013 - CLICK HERE!
Tonton Galaxy AF Episod 1, 2013 - CLICK HERE!

Next

Related


EmoticonEmoticon